Serwis
Serwisanci
- osoba kontaktowa: Łabuszyński Tomasz
działania: Kujawsko-pomorskie, Wielkopolskie - Twierdziń 13
- 88-300 Mogilno
- osoba kontaktowa: Tomasz Grecman
działania: Łódzkie, Dolnośląskie, Opolskie, Śląskie - Zendek Strąków 13c
- 42-625 Ozarowice
- osoba kontaktowa: Andrzej Lis
działania: Zachodnio-Pomorskie, Lubuskie, Wielkopolskie - Zagłoby 84
- 71-687 Szczecin
- osoba kontaktowa: MARIUSZ ŻUCZKOWSKI
działania: Mazowieckie, Podlaskie - JANA KAZIMIERZA, nr 21, lok. U1
- 01-248 WARSZAWA
- osoba kontaktowa: Marcin Szłapa
działania: Lubelskie, Podkarpackie,Małopolskie, Świętokrzyskie - ul. Faraona 4
- 3720-635 Lublinteren
- osoba kontaktowa: Artur Kus
działania: Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie - ul. Franciszka Tredera 21/2
- 80-297 Banino
Formularz kontaktowy
Uznanie naprawy gwarancyjnej:
Podczas naprawy gwarancyjnej ważne jest przedstawienie wypełnionej karty gwarancyjnej tzn. data sprzedaży i pieczątka sprzedawcy lub dowódu sprzedaży. Bez przedstawienia jednego z dokumentów nie można uznać naprawy jako gwarancyjna. Serwisant przed rozpoczęciem naprawy powinien otrzymać prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną np. faxem. W przypadku nie przedstawienia żadnego dokumentu max. do 2 dni od rozpoczęcia naprawy, reklamacja nie będzie traktowana jako gwarancyjna a na usługę serwisową zostanie wystawiona faktura do zapłaty przez klienta.
Ostrzeżenie:
Wyroby ze stali nierdzewnej nie mogą być czyszczone preparatami zawierającymi chlor lub jego pochodne. Ich zastosowanie grozi uszkodzeniem powierzchni wyrobu. Zaleca się używanie środków czyszczących przeznaczonych do stali nierdzewnej!