Serwis
Serwisanci
- osoba kontaktowa: Zbigniew Bożek
działania: Kujawsko-Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie - ul. Architektów 8/12a
- 85-804 Bydgoszczteren
- osoba kontaktowa: Tomasz Grecman
działania: Łódzkie, Dolnośląskie, Opolskie, Śląskie - ul. Piotra 13
- 241-500 Chorzówteren
- osoba kontaktowa: Jerzy Gabryś
działania: Zachodnio-Pomorskie, Lubuskie, Wielkopolskie - ul. Walczaka 13
- 5066-400 Gorzów Wielkopolskiteren
- osoba kontaktowa: Krzysztof Jakubczak
działania: Mazowieckie, Podlaskie - ul. Krótka 12A
- 05-090 Raszynteren
- osoba kontaktowa: Marcin Szłapa
działania: Lubelskie, Podkarpackie,Małopolskie, Świętokrzyskie - ul. Faraona 4
- 3720-635 Lublinteren
Formularz kontaktowy
Uznanie naprawy gwarancyjnej:
Podczas naprawy gwarancyjnej ważne jest przedstawienie wypełnionej karty gwarancyjnej tzn. data sprzedaży i pieczątka sprzedawcy lub dowódu sprzedaży. Bez przedstawienia jednego z dokumentów nie można uznać naprawy jako gwarancyjna. Serwisant przed rozpoczęciem naprawy powinien otrzymać prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną np. faxem. W przypadku nie przedstawienia żadnego dokumentu max. do 2 dni od rozpoczęcia naprawy, reklamacja nie będzie traktowana jako gwarancyjna a na usługę serwisową zostanie wystawiona faktura do zapłaty przez klienta.
Ostrzeżenie:
Wyroby ze stali nierdzewnej nie mogą być czyszczone preparatami zawierającymi chlor lub jego pochodne. Ich zastosowanie grozi uszkodzeniem powierzchni wyrobu. Zaleca się używanie środków czyszczących przeznaczonych do stali nierdzewnej!