Serwis

Serwisanci

FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA “WITOMEX“
  • osoba kontaktowa: Łabuszyński Tomasz
    działania: Kujawsko-pomorskie, Wielkopolskie
  • Twierdziń 13
  • 88-300 Mogilno
INST-TOM
  • osoba kontaktowa: Tomasz Grecman
    działania: Łódzkie, Dolnośląskie, Opolskie, Śląskie
  • Zendek Strąków 13c
  • 42-625 Ozarowice
ALSANIT Andrzej Lis
  • osoba kontaktowa: Andrzej Lis
    działania: Zachodnio-Pomorskie, Lubuskie, Wielkopolskie
  • Zagłoby 84
  • 71-687 Szczecin
MARTIV INSPIRATION
  • osoba kontaktowa: MARIUSZ ŻUCZKOWSKI
    działania: Mazowieckie, Podlaskie
  • JANA KAZIMIERZA, nr 21, lok. U1
  • 01-248 WARSZAWA
Ego
  • osoba kontaktowa: Marcin Szłapa
    działania: Lubelskie, Podkarpackie,Małopolskie, Świętokrzyskie
  • ul. Faraona 4
  • 3720-635 Lublinteren
SANPRI SYSTEM SP. Z O.O.
  • osoba kontaktowa: Artur Kus
    działania: Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie
  • ul. Franciszka Tredera 21/2
  • 80-297 Banino

Formularz kontaktowy

*
*
*
*

* = wymagane pole
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Uznanie naprawy gwarancyjnej:

Podczas naprawy gwarancyjnej ważne jest przedstawienie wypełnionej karty gwarancyjnej tzn. data sprzedaży i pieczątka sprzedawcy lub dowódu sprzedaży. Bez przedstawienia jednego z dokumentów nie można uznać naprawy jako gwarancyjna. Serwisant przed rozpoczęciem naprawy powinien otrzymać prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną np. faxem. W przypadku nie przedstawienia żadnego dokumentu max. do 2 dni od rozpoczęcia naprawy, reklamacja nie będzie traktowana jako gwarancyjna a na usługę serwisową zostanie wystawiona faktura do zapłaty przez klienta.

Ostrzeżenie:

Wyroby ze stali nierdzewnej nie mogą być czyszczone preparatami zawierającymi chlor lub jego pochodne. Ich zastosowanie grozi uszkodzeniem powierzchni wyrobu. Zaleca się używanie środków czyszczących przeznaczonych do stali nierdzewnej!