Serwis

Serwisanci

Technika Sanitarna Instalacja Grzewcza TESIG
  • osoba kontaktowa: Zbigniew Bożek
    działania: Kujawsko-Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie
  • ul. Architektów 8/12a
  • 85-804 Bydgoszczteren
INST-TOM
  • osoba kontaktowa: Tomasz Grecman
    działania: Łódzkie, Dolnośląskie, Opolskie, Śląskie
  • ul. Piotra 13
  • 241-500 Chorzówteren
Usługi Hydrauliczne
  • osoba kontaktowa: Jerzy Gabryś
    działania: Zachodnio-Pomorskie, Lubuskie, Wielkopolskie
  • ul. Walczaka 13
  • 5066-400 Gorzów Wielkopolskiteren
FHU GUMBAR
  • osoba kontaktowa: Krzysztof Jakubczak
    działania: Mazowieckie, Podlaskie
  • ul. Krótka 12A
  • 05-090 Raszynteren
Ego
  • osoba kontaktowa: Marcin Szłapa
    działania: Lubelskie, Podkarpackie,Małopolskie, Świętokrzyskie
  • ul. Faraona 4
  • 3720-635 Lublinteren

Formularz kontaktowy

*
*
*

* = wymagane pole
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Uznanie naprawy gwarancyjnej:

Podczas naprawy gwarancyjnej ważne jest przedstawienie wypełnionej karty gwarancyjnej tzn. data sprzedaży i pieczątka sprzedawcy lub dowódu sprzedaży. Bez przedstawienia jednego z dokumentów nie można uznać naprawy jako gwarancyjna. Serwisant przed rozpoczęciem naprawy powinien otrzymać prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną np. faxem. W przypadku nie przedstawienia żadnego dokumentu max. do 2 dni od rozpoczęcia naprawy, reklamacja nie będzie traktowana jako gwarancyjna a na usługę serwisową zostanie wystawiona faktura do zapłaty przez klienta.

Ostrzeżenie:

Wyroby ze stali nierdzewnej nie mogą być czyszczone preparatami zawierającymi chlor lub jego pochodne. Ich zastosowanie grozi uszkodzeniem powierzchni wyrobu. Zaleca się używanie środków czyszczących przeznaczonych do stali nierdzewnej!

We use cookies on our website. Cookies are files that are used to measure the functionality of the website, to adapt the content of the website,  it helps us to make your stay on our websites satisfactory.  By using the website, you agree to this. I agree. More information >