Serwis

Serwisanci

Technika Sanitarna Instalacja Grzewcza TESIG
  • osoba kontaktowa: Zbigniew Bożek
    działania: Kujawsko-Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie
  • ul. Architektów 8/12a
  • 85-804 Bydgoszczteren
INST-TOM
  • osoba kontaktowa: Tomasz Grecman
    działania: Łódzkie, Dolnośląskie, Opolskie, Śląskie
  • ul. Piotra 13
  • 241-500 Chorzówteren
Usługi Hydrauliczne
  • osoba kontaktowa: Jerzy Gabryś
    działania: Zachodnio-Pomorskie, Lubuskie, Wielkopolskie
  • ul. Walczaka 13
  • 5066-400 Gorzów Wielkopolskiteren
FHU GUMBAR
  • osoba kontaktowa: Krzysztof Jakubczak
    działania: Mazowieckie, Podlaskie
  • ul. Krótka 12A
  • 05-090 Raszynteren
Ego
  • osoba kontaktowa: Marcin Szłapa
    działania: Lubelskie, Podkarpackie,Małopolskie, Świętokrzyskie
  • ul. Faraona 4
  • 3720-635 Lublinteren

Uznanie naprawy gwarancyjnej:

Podczas naprawy gwarancyjnej ważne jest przedstawienie wypełnionej karty gwarancyjnej tzn. data sprzedaży i pieczątka sprzedawcy lub dowódu sprzedaży. Bez przedstawienia jednego z dokumentów nie można uznać naprawy jako gwarancyjna. Serwisant przed rozpoczęciem naprawy powinien otrzymać prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną np. faxem. W przypadku nie przedstawienia żadnego dokumentu max. do 2 dni od rozpoczęcia naprawy, reklamacja nie będzie traktowana jako gwarancyjna a na usługę serwisową zostanie wystawiona faktura do zapłaty przez klienta.

Ostrzeżenie:

Wyroby ze stali nierdzewnej nie mogą być czyszczone preparatami zawierającymi chlor lub jego pochodne. Ich zastosowanie grozi uszkodzeniem powierzchni wyrobu. Zaleca się używanie środków czyszczących przeznaczonych do stali nierdzewnej!